ستارگان سينما و روايت عاشقانه «قلب يخي»
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

 

 

 

مجموعه ويدئويي «قلب يخي3» سرانجام با پايان بازنويسي بخش‌هاي ابتدايي فيلمنامه توسط عليرضا بذرافشان و جلب نظر بازيگران، سه‌شنبه شب گذشته در لوكيشني حوالي سعادت‌آباد كليد خورد. با جدايي محمدحسين لطيفي و پيوستن او به «ساخت ايران»، ديگر سريال شبكه ويدئويي، سامان مقدم سكان هدايت «قلب يخي» را در دست گرفته است. با حضور مقدم، چهره‌هاي مطرحي از جمله هديه تهراني، مهران مديري، هانيه توسلي، رضا عطاران، پژمان بازغي، رضا كيانيان و سيدمهرداد ضيايي نيز مقابل دوربين مجموعه قطعي شد و بازي برخي از آنان در روزهاي گذشته آغاز شده است. از ميان بازيگران سري‌هاي قبلي نيز حسين ياري، سيدمهرداد ضيايي و الناز شاكردوست در اين مجموع بازي مي‌كنند.

سري‌هاي قبلي «قلب يخي» خط داستاني اصلي سياسي داشتند كه تا حدودي منجر به پيچيدگي قصه نيز شده بود، اما در سري جديد ماجرايي صرفاً عاشقانه و امروزي روايت خواهد شد. بازي مديري سال‌ها پس از فيلم سينمايي درام عاشقانه «ديدار» (محمدرضا هنرمند) در نقشي جدي يكي از ويژگي‌هاي اصلي اين سري است. هديه تهراني هم –كه سال گذشته فيلم سينمايي «پل چوبي» (مهدي كرم‌پور) را در جشنواره فيلم فجر داشت- پس از مدت‌ها با اين سريال دوباره روزهاي پركاري‌اش را زنده مي‌كند. مديري و تهراني در «پل چوبي» سكانس بازي مشتركي نداشتند، اما گويا در سري سوم «قلب يخي» اغلب مقابل يكديگر بازي مي‌كنند.

از تعداد قسمت‌هاي اين سري اطلاعاتي منتشر نشده، اما طبق پيش‌بيني‌ها، توزيع آن پس از ايام ماه رمضان صورت خواهد گرفت. تهيه‌كنندگي اين سري را همچون دو سري قبلي، سيدكمال طباطبايي برعهده خواهد داشت.جواد فرحانی، مجری طرح مجموعه قلب یخی در توضيحي پيرامون اين خبر به خبرنگار ما گفت: در پی حواشی که دامنگیر این مجموعه شده بود ، نگین موسوی به عنوان مدیر روابط عمومی مجموعه معرفی می‌شود و از این پس تنها اخباری که با نام و از طریق او ارسال شده باشد، مورد تایید مجموعه است. در غیر اینصورت اخبار کذب را پیگیری می‌كنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب